سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دست خط ...

 ostad fakhri

سید بزرگوار، حضرت استاد مهندس فخری(حفظ کم الله ....) اینگونه ادامه دادند که: 
دفتر توسعه وبلاگهای دینی در سه بخش، آموزش، پژوهش و ارتباطات طراحی شد و به حمدالله تا به حال در بخش آموزش فنی و محتوایی برای طیف وسیعی از خواهران و برادران در سطح کشور کلاسهایی آموزشی برگزار کرده . و بخش وسیعی از طلاب و نویسندگان و دوستان قلم به دستمون تا به حال تحت آموزشهای فنی و محتوایی وبلاگ نویسی قرار گرفتند.
در بخش کارهای ارتباطی و جمعی و تعاملی ، چندین همایش تخصصی داشتیم. همایش تخصصی علوم قرآنی. همایش تخصصی رسانه ها . .... همایشهای عمومی وبلاگ نویسان رو  داشتیم. همایش آموزش وبلاگ نویسان دو دوره اعتکاف وبلاگنویسان رو برگزار کردیم....و به حمدالله اردویهای بوده است. از جمله اردوهای (از بلاگ تا پلاک) که سال گذشته اولین بازدید از مناطق جنگی رو داشتیم و امسال هم دومین اردوی اون برگزار شد. همچنین اردوی طهورا که اردوی تخصصی مسائل فرهنگی مبتلا به خواهران درش مطرع و تجزیه و تحلیل شده....
این چکیده ای بود از فعالیتهای دفتر توسعه .
در راستای اهدافی که خدمت شما عرض کردم یکی از مهمترین دغدغه ها و نیازهایی که احساس میشد دمیدن نور و نورانیت خون شهدا و حماسه 8 سال دفاع مقدس در وبلاگها و شبکه ی اینترنت بود و ما فکر کردیم قشر وبلاگ نویس، قشری نیست که بهش دیکته کنیم و بهش موضوع بدیم و سفارش مطلب بدیم.اصلاً ماهیت وبلاگ این نیست.بهترین راه این هست که بریم در فضا قرار بگیریم، در آن خاک پاک که شهید در آن نفس کشیده و خونش ریخته شده، قرار بگیریم و اون فضا و حس رو کاملاً درک و لمس کنیم. خود به خود وقتی که این فضا و حس ایجاد شد . این مطالب در محیط شبکه اینترنت تاثیر خودش رو خواهد گذاشت. ما فکر میکنیم که از ارکان نظام و بقای ان توجه راهبردی به شهید و فرهنگ شهادت هست و این از اهداف کلان نظام است و حتماً باید به طور مستمر در طول زمان پیگیری شود و از رموز پیروزی ماست بر دشمنان .
در این راستا این اردو از حدود پاییز امسال شروع به طراحی شد. خب سال گذشته تجربیاتی داشتیم . بعضی عزیزانی که حضور دارند سال گذشته هم با ما همسفر بودند.

 اولین اردو رو سال گذشته برگزار کردیم باتجربیات تلخ و شیرینی که بود و امسال ما سعی کردیم همه تجربیات سال گذشته رو بکار بگیریم برای اینکه اردوی امسال از کیفیت بهتری برخوردار باشد...