سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دست خط ...

نظر

ostad  fakhri

  

از حدود 3-4 ماه قبل دوستان تلاش خودشون رو شروع کردند. مسئولیت این کار برعهده ی سرور عزیزم جناب آقای مجاهد ali mojahedقرار گرفت، که انصافاً کفایت بسیار از خودشون نشون دادن و شبانه روز خصوصاً هفته های اخیر مشغول بودن. چند سفری خودشون برای پیگیری کار به جنوب داشتن و به حمدالله کارنامه بسیار درخشان و خوبی از پیگیریها و مدیریت این کار از خودشون ارائه دادند.
بخشهای مفصلی پشت صحنه اردو ، از یکی دوماه قبل شروع به کار کردند.
از جمله بخش ارتباطات و اطلاع رسانی که از ابتدای اعلام و فراخوان عمومی ثبت نام ، زحمات این عزیزان شروع شد. مسئولیت این بخش با جناب آقای احسان بخش بود. خب واقعاً کار بسیار سختی است ،‏تک تک  افرادی که ثبت نام میکنند،hamed ehsanbakhsh باهاشون تماس گرفته بشه ، مسائل براشون شرح داده بشه و اومدنشون قطعی بشه. خب هیچ جا مرسوم نیست این کار، ما بخاطر شخصیت عزیزان وبلاگ نویس ، به تک تک افراد زنگ زدیم، براشون توضیح دادیم. علاوه بر اینکه کل اطلاعات در سایت و وبلاگ مربوطه قرار گرفته بود.
خب یک ابتکاری که دوستان در بخش اطلاع رسانی زدند، راه اندازی وبلاگی با نام
اردوو بود که در اصل اخبار پشت صحنه کا رو پوشش میداد. و اگر کسی سری به اون وبلاگ بزنه یک دورنمایی از زحمات زیادی که دوستان کشیدن ، دستش میاد. 
در این کمیته زحمت و وظیفشون این بود که عمل ثبت نام و تحویل دادن عزیزان وبلاگ نویس در قطار به کمیته اجرایی عملی بشه. تا اون مرحله به عهده ی کمیته اطلاع رسانی بود. که به حمدالله این کار به خوبی انجام شد.

ابتدا قرار بود با اتوبوس راهی بشیم که با زحمات بسیاری که دوستان در قم و تهران کشیدند. با توجه به شرایط سخت زمانی (شب عید بود) بالاخره قطار محیا شد. 

nofooziha

و خلاصه ثبت نامها در کمیته اطلاع رسانی نهایی شد.

در کمیته فرهنگی هم که (از نقاط قوت ، دفتر توسعه وبلاگهای دینی و افتخارات ماست) دوستانی داریم باذوق هنری بالا، که با تلاش و پیگیری مستمر و خستگی ناپذیر نشریه ی فاخری رو به ثمر رسوندن به نام نشریه بین راهی که دوستان ملاحظه فرمودن در 6 شماره . به حمدالله نشریه از کیفیت و کمیت بسیار و استاندارد و گرافیک و طراحی بالایی برخوردار بود و در مجامع مختلف مورد تحسین قرار گرفت. ( البته من نباید تعریف کنم. ولی چون من خودم خدمتگزار دوستان هستم دارم معرفی میکنم. چون دوستان همه کارها رو انجام دادن و من هم مثل شما عزیزان مهمان بودم. بنابراین اگر من تعریفی می کنم حمل بر چیز دیگری نشه)
ابتکار بسیار زیبای دیگری که به خرج دادن .مسئله برنامه هایی بود که از طریق بولوتوس هر روز به دوستان منتقل می شدو داخل اون به فراخور برنامه هایی که اون روز داشتیم، متون و تصاویری در اختیار می گذاشتند.
همینطور راه اندازی وبلاگ اس ام اس بلاگ بود که دوستان مطرح کردند. با اس ام اس بلاگ میتونید مطالبتون رو بفرستید و در داخل سایت دینی بلاگ - بخش بلاگ تا پلاک 2 وارد کنید. که الآن هم چندین مطلب روی اینترنت هست. دوستان ، بفرستند، چند ساعت یکبار چک میشه و آپ دیت میشه.
در هر صورت کمیته فرهنگی زحمات زیادی کشیدن تا اینکه کارها به سامان رسید و دوستان کمیته اجرایی تحویل گرفتندو از یکی دو هفته قبل از کار  دوست عزیزمون جناب آقای کیانی هم به ما پیوستند. که ایشون در اجرای اردو مسئولیت بخش خواهران را بر عهده داشتند. و انصافا خیلی زحمت کشیدند.
همه تلاش دوستان به این خاطر بود که شرایطی فراهم بشود که با تمرکز، با آسایش خاطر همه ی ما بتونیم در فضا قرار بگیریم.....