سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دست خط ...

نظر

به اشاره دوستان گه گاهی بروبچ میرفتن چک بکنن کفشها سری جاش هست یا نه...خب یوخده یوخده حضرات و اساتیدی بزرگواران توی کمیته های مختلفه هرچی نیشستند دیدین خیرررررررررر این جنابی رئیس ازشون تعریف نمیکنه. دست به ترفندی زدند تا بلکی یه ذکری خیریم از اینا بشد)

سوال فرمودند : سردبیر نشریه را معرفی کنیدو از جانب همه ی ما از ایشون تقدیر نمایید.
جناب فخری: خیلی عذرخواهی میکنم که فراموش کردم از عزیزان نام آورده بشه و تشکری بشه. 

مسئول کمیته فرهنگی جناب آقای حامد آقاجانی با وبلاگ رسپنا می باشند، که از فضلای حوزه علمیه قم هستند که در معرض اشتغال به تحصیل در درس خارج فقه و اصول هستندو در عین حال از معدود طلابی هستند که در زمینه هنر  پیشرفت بسیار عالی داشتند، از موفقین مدرس اسلامی هنرِ وابسطه به حوزه علمیه قم هستند و در وبلاگنویسی هم شاید یکی از بهترین وبلاگنویسان هستند که بنده میشناسم. ایشون مسئول کمیته فرهنگی ما بودند، که از افتخارات و از عزیزان ما در دفتر توسعه هستند. در این کمیته سایر عزیزان هم کمکشون می کردند. جناب آقای مظاهر محمودی و جناب آقای حسن اجراییو سرکار خانم کشتکاران و سرکار خانم خسروی که البته خودشون بعد توضیح میدن.

جناب آقای مظاهر محمودی با وبلاگ مداد کاغذی   هستند. که انصافاً از دوستان بسیار مخلص و فعال ما هستند که گرافیک نشریه ها کار ایشون بود. که کار بسیار فاخری از کار درآمد. برای سلامتیشون صلوات.
جناب آقای اجرائی با وبلاگ با سیدعلی تا فتح قدس و مکه   .برای سلامتی ایشون و سایر عزیزان صلوات.


در کمیته ارتباطات جناب آقای احسان بخش به تنهایی عهده دار زحماتش بودند. فوق العاده کار سنگینی بود . برای سلامتیشون صلوات. 

 


 مسئول کمیته اجرائی و تدارکات هم جناب آقای بهرامی هستند، با وبلاگ www.rend.ir رند . فکر کنم برای اکثر حاظرین طراحی قالب کرده باشند. ایشون هم از فضلای حوزه علمیه قم هستند، که در رشته تخصصی فلسفه فعال هستند و برخلاف اینکه نمود علمی ندارند  واقعاً از فضلا هستند. دوستان معمولاً باهاشون شوخی می کنند، و به عنوان کارهای اجرایی ایشون رو میشناسن.

 ولی بنده اینها رو عرض کردم تا عزیزان مطلع باشن تمامی خادمین و خدمتگزارانشون در اردو ، از فضلا هستند و در حوزه علم و معرفت برای خودشون یلی هستندالبته بجز بنده که هنوز شاگردی میکنم.
بنده برخودم وظیفه می دونستم از این عزیزان صمیمانه تشکر داشته باشم.
جناب آقای فضل الله نژاد و جناب آقای نجمی که سروران بنده هستند در دفتر توسعه،و این بزرگواران هم در روند برگزاری اردو در بخشهای مختلف تلاش بسیاری داشتند. جناب نجمی هم خیلی دوست داشتند همراه ما در اردو باشند، که به علت یکسری مشکلاتی که پیش آمد نتونستند تشریف بیارن. برای سلامتی این دو عزیز هم صلوات بفرستید.