سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دست خط ...

در بخش برادران مجرد ما امسال مثل سال گذشته، در خدمت گروهی از دوستان بودیم، تحت عنوان یگان.( برای سلامتیشون صلوات) بحث آشنایی ما با گروه یگان برمیگرده به یکی از دوستان بسیار عزیزمون که وظیفمون بود حتماً از ایشون هم ذکر خیری کنیم. مرحوم جناب آقای حسن نظری. با وبلاگ یه امُلِ مدرنیسم نشده. متاسفانه یکی دو ماه قبل از اولین سفر جنوبمون به رحمت خدا رفتند.و ما را از وجود خودشون محروم کردند. ولیکن دوستان و اقوامشون در گروه یگان هم در اردوی پارسال و هم در اردوی امسال در خدمتشون بودیم. امسال بخصوص طراوت و نشاط خاصی به جمع اردوو دادندو با اخلاق و رفتار خوبشون لحظات دلپذیری برای همه ساختند . از همشون تشکر می کنیم.برای سلامتیشون صلوات ختم بفرمایید.

و اما حسن آقای نظری . واقعاً از وبلاگنویسان ارزشی ما بود.هرچند که مثل خیلی ها از جمله خود بنده انتقاداتی هم بر کارهامون میشه. لاکن ایشون یک آدم دلسوز، متدین و خوشفکرِ اهل قلمی بود که قلمش تاثیرگذار بود و این قدرت رو داشت که یک موج عظیم ایجاد کنه. از دست دادن ایشون، برای دوستان وبلاگی به خصوص پارسی بلاگی ها ، ضایعه بزرگی بود .برای شادی روح ایشون یک صلوات و فاتحه مرحمت فرمائید.
عزیزان یگان هم به همکاری جناب احسان بخش سرودی رو آماده کردن که انشالله در وبلاگ خودشون یا وبلاگ اروو میگذارند. 

خلاصه ختمی کلوم شد آ بالاخره جناب مهندس از منبر اومدن پایین.

بعدش جنابی آقاجانی آ مجاهد رفتند بالا منبر آ حلالیت طلبیدند آ تشکر کردند از صبوری بروبچا که دندون رو جیگر گذاشتند آ هیچی بششون نگفتند.