سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دست خط ...

مشهد , • نظر

دو سه روز مونده بود به حرکت. داشتم کم کم ساک سفر میبستم....... که اون روز از جانب فرمانده ی اردوو اس-ام-اس اومد که : بلیطا جور نشدگریه‌آور

باورم نمیشد. خدایا !!!!!!!!!!!!

پرسیدم بلیط قطا چی شد؟
فرمودن:کل قطارا بجز درجه دو پر شده.
کلی نق زدم که دیدن گفتم زودتر اقدام کنین. ایام میلادی خودی امام رضاس آ به این راحتیا بیلیط گیردون نیمیاد.......... دیدین؟!!!!!!! خیلی نق زدم . ولی بندگانی خدا خودشونم کلی افسردگی گرفته بودن.
آقای ابراهیمی بعدازظهر که ازش سراغ گرفتم. (با آه و ناله گفت:موکول شد به فردا, اونم با نا امیدی کامل........ دیگه فقط خودشون باید بخوان...)
گفتم شوما تلاشی خوددونا بکنین آ تنبلی خوددونا به دوش کسی نیندازین.

خدایا............حالا چیکار کنم. خب اینا که نباشن .من که بلیطی رفت آ برگشت دااااااارم. مطمعنم کردن که اسکانی شوما جورس. خب بازم خدارا شکر.
آدرسی هتلا گرفتم آ با برآبچا مشهد هماهنگ کردم که تنها نمونم.ولی بازم دلم سوخت...... خانم نغوی. فاطمه سادات. ب.کریمی....... هیف شدن. خب بازم امام رضا را شکر سفری ما به هم نخورد. قربونش برم ؛ که خیلی محتاجی این سفر بودم.

یکی دو روز هم گذشت و خبری از بلیط نشد که نشد. دلشوره داشتم ولی بی خیال سپردم دست خودد امام رضا. من مهمونی خوددونم.
گذشت آ گذشت تا شبی سه شنبه دوباره فرمانده اس-ام-اس دادن که :زائرا برا سلامتی اونایی که برای سفر مشهدهنوز توو خیابونن صلوات بفرستید! انشالله 6 تا6:15 دقیقه راه آهن جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.آفرین

زنگ زدم و پرسیدم: درست شد؟
فرمودن درست بود.!ما زودتر از شما می رسیم . دیرتر از شما هم از مشهد برمیگردیم.بلبلبلو

اسم برآبچای همسفریم رو از توو سایت برداشتم.
لیست اسامی ثبت نام شده ها:

1- امیر بهادر ابراهیمی
2- محمد احسان ابراهیمی
3- م. سلیم نیا
4- سعید محمد زاده
5- امیر عباس محمد زاده
6- ز. محمد زاده
7- ط. صفادوست
8- محسن عزیزی پور
9- رضا عزیزی پور
10- ف. باغبان
11- م. پاکروان
12- ط. ملک زاده
13- محمد جواد ملک زاده
14- رضا قاسمیان
15- غ. یار محمدیان
16- ص جعفری قاجار
17- حسینعلی جعفری قاجار
18- اسفندیار ابراهیمی
19- احمد اشرفی
20- محمد مهدی اشرفی
21- ف. محمدی
22- ن. ابراهیمی
23- فرید شیخ سفلی
24- م. شیخ سفلی
25- ن. شیخ سفلی
26- محمد صفا دوست
27- علی اکبر صفادوست
28- ص. محمد زاده
29- علی شایق
30- ن. شایق
31- ا. حسنی
32- محمد حسین فرجی
33- الماس فرجی
34- ن. خاتوله
35- احمد فرجی
36- ز. فرجی
37- روح ا... جمشیدی
38- علیرضا جمشیدی
39-
ب. کریمی
40- ر. رضایی
41- م. رضایی
42- س. بابایی
43- خ. ترک
44- ف. خوانساری
45- ف. سوداچی
46- حسین اصلانی
47- م. صفادوست
48- سید محمد حسین باقری
49-
سید محمد حسن باقری
50- سید مجید باقری
51- سید محمود سادات
52- سید سپهر سادات
53- سیده س. سادات
54- ر. روحانی
55- محمد مرادی
56- مرتضی رحیمی جهانگیر
57- رضا بروجردی
58- مسعود سلیم نیا
59- م. سلیم نیا
60- ا. نیک شعار
61- م. اصلانی
62- ا. اصلانی
63- ح. اصلانی
64- ن. نقوی
65- جواد کوکبیان نظری
67-