سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دست خط ...

نظر

السلام علیک یا اباعبدالله.

از امشب تا شب محرم میگن 40شبی دیگه موندس. خدایی بیا یه کاری کنیم کارسسون. هنوز فکری خاصی نکردم. ولی دلم میخواد یه عهدی , یه قولی  , یه قراری با خدا............. با رسول خدا..........با ولی خدا........ با مادر امام حسین(ع)..... با فرزند امام حسین(ع).....با برادری امام حسین(ع).....ببندم , تا بلکی شبی اول محرم .... شبی تاسوعا......شبی عاشورا...........شبی اربعین......وقتی توو روضه میشینم رووم بشه دستاما بالا ببرم آ حاجاتی قلبیما ازشون بخوام. روو داشته باشم ازشون گه گاهی درخواستی خودما به زبون جاری کنم.

راستش باید یاد بیگیرم عهدم محتوی داشته باشه آ خیلی هم سنگین نباشه. در حدی قد آ قواره خودم باشه. یه جوری باشد که از پسسش بربیام انشالله.

در حدی شبی یه زیارت عاشورا. (روو گوشی موبایلم صدای زیارت عاشورا دارم. خب هر روز صبح میزارم توو گوشم آ باهاش میخونم) به نظری شوما خبس؟؟؟ 

یا یه سلامی آخری زیارت. (این یکی را حفظم . خودم هر روز صبح بعدی نماز صبحم دستما به نشانی ادب میارم بالا آ سلام میدم.) به نظری شوما این چیطورس؟؟؟

بفرمایید باهم شریک شیم. بفرمایید.

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین.