سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دست خط ...

نظر

خیلی از خدا خواستم آ می خوام شرح صدر داشته باشم. آخه بعضی وقتا فکر میکنم بد جایی گیر افتادم آ فسفرا مغزم دیگه دارن کم میارن. بعضی وقتا از دسسی دوس  رفیق آ همکار آ همراه آ همسفر آ ... جوش میارم ........ کاشکی یاد بیگیرم همیشه با تامل آ تفکر دهانی مبارکما باز کنم آ حرف بزنم.

نیمیدونم اصش باید با این جماعتی همکارانی بی جنبه آ فضول آ چشم سفید آ زبون دراز ,چیکار کرد. تو رو خدا ببخشیندا .ولی خداییش دیگه به زیری گلوم رسیدس. تابی تحملما عرض میکنم.......

د نیمیشد.
د اینا بعضیاشونا بی جنبند. میگوی چرا؟ خب اون وقتی که شرکت توو هر سوراخی سر میکشید تا بتونه یه نیروو با معلومات گیرش بیاد, این بنده خدارا معرفیش کردم آ قبلشش بهش سپردم که آی رفیق یادد باشدا که از همون اول جلو همکارا اصش نه من تو را میشناسم نه تو من. همون مدیری عاملی شرکت میدوند بسس. ولییییییییییییی. آدمی بی جنبه فقط شماره ده-پونزده رقمی پاسپورتما کفی دسسی این رفیق رفقا فوضولی من نزاشتس اونم برخاطری اینکه صفحه اولشا ندیده بودس.

بعضیاشونم فوضولند. می پرسی یعنی چه؟ د  خب به آدمی که از همون روزی اولی که واردی شرکت شدس فقط آماری همه پاکروانا را که به دوره زندگیش رخسارشونا دیدس یا  صداشونا شنیدس از من بیگیردچی چی باید گفت؟  آخه بچه مگه تو فوضولی. گیرم که این آباجی کوچیکم باشد آ اون داداشی بزرگم. به تو چه.

بعضیاشونم چشم سفید. حالا بگم چرا؟ خب به آدمی که به روشا مختلف میخواد از سیستم عاملی من سر در بیارد آ توش برا خودش سفر خونه پهن کنه باید چی چی گفت.

بعضیاشونم که الحمدالله زبون دارن اندازه چارباغی خودمون. زیبا- با صفا - با جلا - به مُدی روز  آ دراززززز.

خب منم همیشه سعی میکنم آرووم باشم آ با صبر آ تحمل. گه گاهیم فقط خودما بزنم به ناشنوایی... جوابی بی جنبه بازیاشونا فقط با سکوت میدم آ اینکه دیگه لزومی نداره بشون بیش از جنبشون اعتماد کنم.
جوابی فوضولبازیاشونا با جوابهای یوخده روشن آ یوخده مبهم, برا اینکه بتونند از فسفرا مغزشونم استفاده ی بهینه کنند.
جوابی چشم سفیدبازیاشونم با بستنی پنجره هایی میدم که سعی میکنند ازش سرک بکشند.
جوابی زبون دراز جماعتم که با سکوت بهترس .

خدا بشم یه جو عقل بدد تا بتونم از لحظه های عمرم استفاده کنم آ قدر بدونم. کاش یاد بیگیرم شاگردی بزرگان را کردن. کاش یاد بگیرم همه ی وقتما برا محیط کاری آ همکلامی با همکار جماعت نزارم. به فکری رشدی علم آ عملی خودم باشم. به فکری بالا بردنی سطحی دانشی معنوی , دنیوی آ اخروی خودم.