سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دست خط ...

نظر

 

.http://www.up3.98ia.com/images/vm1fetn0ales64wo6grc.jpg?w=550&h=367

تازه از راه رسیدیم. راه بزرگ و سنگینی بود. هنوز تونستم حس غروب صحن نجف ، آرامش صحن و سرای امیرالمومنین ، عمق عهدی که با آیةالله قاضی طباطبایی بستم ، آرامشی که توو مسجد سهله میتونستم بگیرم ، مسجد کوفه و نمازهای سفارش شده و توضیحات حاج آقا ، سلام بر مسلم بن عقیل و مختار سقفی ،... صفای بین الحرمین و آرامش حرم سیدالشهدا ، حرمت خاص حرم آقام ابالفضل ،اذن دخول از ساقی عطشان ، شب جمعه ی کربلا ،... شیرینی گزارشی که به امام کاظم و امام جواد دادم رو حفظش کنم ؛ فقط..... فقط یه بغضی توو دلم سنگینی میکنه که مسببش برگشت از سفریست که شیرین تر از عسل بود برای همگی ما. بزار یوخده توو خودم باشم و بر احوال خودم گریه کنم.

انشالله آرووم آرووم و البته به فهرست زیر میام براتون میگم چقدر خوش گذشت این سفر جانانه. میدونی آخه دلم میخواد ضمن این سفرنامه نوشتن یوخده حساب و کتاب کنم اعمال و رفتارم رو ...

و اینجا ، من اگر عاشقانه می نویسم…
نه عاشقـم !، نه شکست خورده …
فقط می نویسم تا عشق یاد قلبم بمانـد …!
در ایـن ژرفای دل کندن ها و عادت ها و هوس ها ،
فقـط تمـرین آدم بـودن میکنم …

 

ضریح مطهر امام حسین علیه السلام

دوستان چه توصیه هایی بهم کردن ...

    بیایین بریم کرببلا : 

01 : اللهم الرزقنا...                              02 : توصیه های رفقا برای کربلایی شدن

03 : شکر...                                       04 : بسم الله...

05 : دستهای یاریگر مهدی فاطمه            06 : اللهم الرزقنا...

07 : نماز جماعت در فرودگاه بغداد            08 : اذن دخول

09: السلام علیک یا امیرامومنین               10: برای مردم یمن

11: مسجد کوفه            12: میثم تمار       13: مقام اولیای الهی

14: پا روی نفس             15: خادم الحسین 

16: حضرت هود و صالح        17: آیة الله قاضی       18: مقام صاحب الزمان(عج)

19: ایوان نجف                  20: مسجد سهله

21: ماندگار در سهله                           22: شب آخر توو نجف

23: ترمیم و ترسیم                               24: ملخها

25: میلاد امام هادی(ع)                        26: امام علی(ع)

27: ذکر توبه                                        28: کربلا یعنی...

29:..                                              30: یک لیوان آب در کربلا

31: یا ابالفضل                                   32: اذن دخول

33: بیا کرببلایی شویم                         34: دعای کمیل

35: یا ضامن آهو                                36: رقیه جان التماس دعا

37: بین الحرمین                                 38: نماز جمعه ی کرببلا

39: غروب جمعه در کربلا                       40: جمعه در کربلا

41: به شوق حضور می سوزد                 42: مناجات منظوم

43: مَنِ الذی اَیتَمَنی...                         44:عالیه المضامین

45: آخرین شب                                  46: سرشار از عطر مادر

47: آیه های کوثر                               48: عملیات سنگین خرید

49: السلام علیک یا علی بن موسی الرضا 

50:گزارش کار به مولا

51: چشمانم شرمسار                          52: مکارم الاخلاق

یا زهرا. یااباصالح...

 


 
تقویم فروردین‌ماه 94