سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دست خط ...

نظر

یا زهرا، خانمم، امروز صدای اذان ظهر که توو اتاقم پیچید، دلم میخواست همراهِ موذن شهادتینم رو فریاد میزدم. خانمم دلم برای مکه تنگ شده بود. برای طواف خانه ی خدا، سعی صفا و مروه، برای سرزمین منا، برای رمی جمرات، برای... خب گاهی بغض ها سنگینتر از اونی هستن که حتی موضوعشون رو بشه مطرح کرد...

 

پلاک آسمانی

 امشب بوی کوچه های پر پیچ و خم مدینه با گرمای صحرای کرببلا به سَبکی خاص مخلوت شده بود و دل رو هوایی میکرد.

امروز شاید یکی از عملکردهای مستقلم به نتیجه نشسته بود، شاید به ظاهر صحیح بود و درست ولی خالی از اشکال هم نبود. دارم دوره ی آموزشیِ جدیدی رو توو سربازی سپری میکنم.  این روزها مطمعناً مطلب گفتنی زیاد دارم، دلم میخواد قایمکی بیام همینجا براتون بگم.

از زبونِ ترکیب وصفیِ مغلوب براتون بگم   

1: محکم عرض کردم: نه                               2: یاحسین

3: کُروکدیلها                                             4: سلطان نظم

5: مشاوره                                               6: خوش نظر

7: یا زهرا...                                              8:  اتوماسیون اداری

9: شناسنامه ی شغلی                              10: خیلی خندیدم

11: نماز و زندگی                                      12: بی باک

13: مدیریت منابع انسانی                           14: یا مهدی (عج)

15: بیایید منظم شویم                                16: اعتماد میکنید؟؟؟

17: کاش بِهِش میگفتم                               18: امشب

19: فسفرهای ارزشمند                              20: یار دبستانیِ من

21: حواسم هست                                     22: باغ مهدی فاطمه(عج)

23: چقدر صبوری کنم خدایا                          24: اضافه کاری

25: دلتون آب                                            26: دلتنگ پنجره ای هستم

27: گزارش عملکرد                                    28: قضاوت

29: یا ابالفضل                                           30: ایستاده ام یاعلی