سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دست خط ...

نظر

گفته بودم مطلب زیاد دارم برای گفتن. یکی از مطالبم میشد این بحث روانشناسی آ مشاوره آ سوالاتی مزخرفی ارزیابی شخصیتی افراد آ....

عرض کردم رفتم یه جا سربازی.

منظورم اینس که تازگی رفتم یه جا سری کار، کارش برا من جدیدِس، یوخده تازگی داره، مدِلِش عجیب- غریبِس. بعضی وظایفی که اینجا روو دوشم گذاشته میشه را من توو مجموعه های فرهنگی این مدلی کار کردم. ولی آخه شغلم نبودس که. برا همین میگم عجیب غریبس. 

خب بزار از ماجرای این دو سه روزه برادون بگم.

دو روز قبل یکی از معاونین شرکت اومِدَند در آستانه ی اتاقی کاری من ایستادَن آ با یه تاملی خاص می پُرسَند: شوما دیگه کارها رو تحویل گرفتین؟

عرض میکنم: بله الحمدالله.

می پرسند: یعنی همه ی مراحلی جذب آ گزینشی نیروو ها رو طی میکنین؟

طرزی سوال پرسیدنشون برام یوخده عجیب شد. عرض کردم: بله.

می پرسند: یعنی چیطوری؟

عرض میکنم: خب افرادی که میان، فُرم پر میکنن. یه سری سوالات در موردی شغلی که مورد نظر بوده رو ازشون می پرسم. نمونه قرارداد رو میدم می خونن. یه شرحی از شرایط آ قانون آ مقرراتی خاصی شرکت براشون میدم آ ...  خلاصه در انتها اگه مناسب بنظر اومدِن معرفیشون میکنم جهتی مصاحبه تخصصی.

می پرسند: یعنی این سوالاتی تحلیلی شخصیتِ افراد رو ازشون می پرسیند؟

عرض میکنم: نه.

اخماشون یوخده میره توو هم آ دوباره می پرسند:یعنی این سوالاتی تحلیلی شخصیتِ افراد رو ازشون نیمی پرسیند؟

محکم عرض میکنم: نه.

می پرسند: اون وخت چرا؟

عرض میکنم: چون بهش اعتقاد ندارم.

از قیافشون دیگه پیداس.......... دلشون میخواد کارمندی گستاخی این مدلی نداشته باشن.

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSmPaObZWLhGJm2IV_Xi_1y6F8_QIj_LQPncT8C4pBtkO5f5JZ2

خدا به خیر بگذرونه...