سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دست خط ...

نظر

هر"پرهیزکاری" گذشته ای دارد.

و هر گناهکاری آینده ای

پس قضاوت نکن.

میدانم اگر:

قضاوت نادرستی در مورد کسی بکنم، دنیا تمام تلاشش را میکند تا من را در شرایط او قرار دهد...

تا به من ثابت کند.

در تاریکی همه ی ما شبیه یکدیگریم.

محتاط باشیم ، در "سرزنش"  و   "قضاوت کردنِ دیگران"

وقتی

نه از دیروز او خبر داریم ،

 و   نه

           از فردای خودمان.

........

.

اینروزها دارم گزارش عملکرد آماده میکنم برای ارائه محضر مولام. که اگر احضارم کردن بین الحرمین، جهت عرض ارادت کلامی جهت عرض خدمت داشته باشم. شاید بیش از 40درصد آموخته هام رو عمل کرده باشم. سعی در بهینه سازی داشتم و دارم. ولی خب گاهی کم می آوردم... 

خب ضایع میشه وقتی بالا دستیهای آدم مدام یادآوری کنن که فلان جا و بهمان جا دچار کم کاری شدی. خب نهایتش میشینی جلوشون و مشتت رو باز میکنی و کمبودهات رو روو میکنی...