سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دست خط ...

نظر

از اعتکاف باید نکته ها رو گفت .

اعتکاف امسال هم رنگ و بویی خاص داشت .

ثبت نام یوخدش با واسطه های بسیار مجموعه دینی بلاگ بود. یوخدشم خودم مثلی بچه آدم پاشدم رفتم میدونی امام . دمی مسجد آ درجا ثبت نام کردم . تازه احتیاجیم به هزار مدل سین جیمم نداشت.

خلاصه دسشون درد نکنه دینی بلاگیا باعث شدن ما بفهمیم اون حج خانومی که پارسال توو اعتکاف کنارم میشست آ کلی به خوردن و نخوردنی من اوساگی میکرد ، از بروبچا باحالی وبلاگ نویس شدس. آ این دست خطهای ریز و درشتی منم گاهی خوندس . بخصوص سوسکیاشا...
یه چیزی حدودی چهارهزار بانوی محترمه و مکرمه ی اصفانی فقط توی مسجدی امام دل از دنیا بریده بودند آ معتکف شده بودن. هوارتا گروهی 30 نفره آ ما بروبچ وبلاگنویسم توی گروهی 36 بودیم.
دوتا کولر کناری هم گذاشته بودن که نکنه خدای ناکرده زبونم لال ، هفت آسمون به میون کسی از بانوان فرهیخته یا احیاناً پرریخته احساسی گرمازدگی نکنه آ این احساس زبونم لال باعثی از دست دادن لحظات ناب با خدا بودن نشه.( و البته گروهی ما وری دلی یکی از همین زوج کولر ها بودن)
بیدار باشی بود . سخنرانی و محفل پرسش و پاسخی و عبادت در عبادتگاه و نمازی جماعت و سحری و افطار و بخور و نخوری .......
صفی آب جوش(قبلی افطار). صفی آب یخ (بعدی افطار). صفی شربت آبلیمو (سری شب). صفی چای (در طول و عرض شب)..........
 هیییییییی دست رو دلم نگذار که درد جدایی از اون لحظات ناب ... کاش قدر میدونستم .
دلم تنگ شده برای تموم اون نگاه های مشابه که همه اومده بودن فقط با خود خود خود خدا خلوت کنن.

دلم تنگ شده برای تمام لحظات ناب و خالص ....