سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دست خط ...

نظر

نویسنده وبلاگ "بیننده"در آخرین مطلب وبلاگ اش نوشت:

بیانات تاریخی رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه بیست و نهم خرداد علاوه بر اینکه به حکم ولی فقیه و نایب امام زمان (عج) ایشان فصل الخطاب همه شخصیتها و جریانات سیاسی کشور بود وی‍ژگی دیگری هم داشت و آن تلاش مهربانانه و برگرفته از رافت اسلامی معظم له برای جلوگیری از خروج نیروهای سابق انقلاب از خط نظام اسلامی و به عبارتی جلوگیری از تباه شدن این نیروها در تلاطم فتنه های رنگارنگ این روزهاست.

فرصتی که نویسنده این سطور با دیدن موضعگیری آقای موسوی در قالب بیانه شماره پنج اش احساس می کند برای او از دست می رود.

از آنجا که آقای موسوی این بیانیه را خطاب به "مردم شریف و هوشمند ایران" منتشر کرده است و من هم یکی از مخاطبان این بیانیه محسوب می شوم (البته اگر منظور وی از مردم همچون دوره تبلیغات ریاست جمهوری هواداران اقلیت و البته محترمش نباشد) لازم دیدم نکاتی چند را به وی یادآور شوم:

- آقای موسوی ! بیانیه ات را با آیه ای از قرآن با این مضمون که خداوند از شما می خواهد که امانات را به اهلش برگردانید شروع کرده ای . تو را چه شده که اینچنین در خود شیفتگی مفرط فرو رفته ای و خود را لایق امانتی می دانی که کمترین شایستگی را برای کسب آن نداری؟

- در ابتدای بیانیه ات این روزها و شبها را نقطه عطفی در تاریخ ملت دانسته ای که البته اگر دنبال یک فراز درست در این بیانیه بگردیم چیزی جز همین جمله نیست اما از این جهت که ملت ایران این روزها شاهد برافتادن نقابهای نفاق و تزویر از چهره دشمنان داخلی و خارجی نظام است. دشمنانی که از پس سالها فرصتی یافته اند تا کینه های بدر و خندق را بیرون بریزند و خودی نشان بدهند.

- در جایی از این بیانیه در ژستی کاملا متواضعانه ! خود را خمینی دیگری فرض کرده ای که آمده تا حیات طیبه را برای جامعه به ارمغان بیاورد!! و در فرازهای دیگر وقیحانه و با زبان کنایه به گرانبهاترین یادگار امام راحل (که مردم را برای آسیب ندیدین مملکت به پشتیبانی از آن فرا خوانده بودند) تعرض کرده ای که این قلم از بازگو کردن این وقاحتها شرم دارد و معذور است.

- شگفت آور است که همچنان بر طبل قانونگرایی می کوبی درحالیکه امروز اگر دنبال قانون شکنترین فرد کشور بگردیم بی تردید انگشت اشاره مردم تو را نشانه خواهد رفت که امنیت مادی و معنوی یک ملت را به ثمن بخس در بازار مکاره آشوبگران داخلی و اربابان خارجی شان به حراج گذاشته ای .

ظاهرا برای مردمی که در ابتدای بیانیه ات آنها را "هوشمند" خطاب کرده ای مختصر عقل و منطقی قائل نیستی.

- آقای موسوی گفتنیها بسیار است و مجال اندک. به تو توصیه می کنم که از فرصت جاذبه و رافت نظام اسلامی استفاده کن و قبل از آنکه مقهور دافعه ملت شوی با تجدید نظر در مواضع و اطرافیانت خود را از پرداختن هزینه سنگین این خطای بزرگ رها ساز. هر چند که اگر گوش شنوایی در میان بود باید ندای روحانی ولی امر مسلمین را می شنید.

گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من
                                        آنچه البته به جایی نرسد فریاد است.