سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دست خط ...

از اونجایی که اون مارمولک همیشه به اوجِ استفاده خودش می اندیشه, از این مدل تماس تلفنی فقط یه نتیجه میشه گرفت:

اینکه تماس تلفنی بسیار حساب شده بوده. گذاشته بعداز اتمام زمان سفر تا روحانی نتونه هیچ استفاده سیاسی بکنه از این تماس(در لحظه آخر سفر روحانی بوده و ایشون تا15 ساعت بعدش که در مسیر بازگشت بودن, دستشون از همه ی دنیا کوتاه بوده , در صورتی که اوباما همه مدل استفاده ی سیاسی ازش کرده) .

استفاده اول اینکه :
مشاور امنیت ملی باراک اوباما گفت که مذاکره تلفنی رییس جمهور امریکا و حسن روحانی به درخواست روحانی انجام شده و 15 دقیقه طول کشیده است.

.......... خلاصه اینکه هرمدل خواستن میزنن توو سر ایرانی جماعتی که یه زمانی امام خمینی زدن توو دهن رئیس جمهورشون. یکی نیست به این جماعتی واا داده بگه, یوخده تُموندوناا وَر کشین بالا , تا اوباما فقط با یه تماسی تلفنی اینقده سری زبونادون نندازه.

 

هیچ وقت یادم نمی ره همیشه اصلاحطلبان و بعضی از مجلسی ها (البته خیلی از کسایی هم که اصول گرا نام داشتن هم)به بودجه احمدی نژاد ایراد می گرفتن و اون رو نشانه خود سری، دیکتاتوری و.... احمدی نژاد می دونستن

این ایراد ها  به حدی بود که در زمان انتخابات هم جناب آقای روحانی به ان اشاره کرد ولی ...

ولی امروز دوباره من خبری خوندم که مو به تنم سیخ شد .

تو اون خبر اومده بود که اصلاحیه بودجه ای که روحانی به مجلس ارسال کرده دقیقا دارای همون ویژگی ها هست .

یعنی این که از مجلس خواسته که بر تصمیمات دولت نظارت نکنه!!!!! ، دولت بتونه از منابع صندوق توسعه ملی برای مصارف جاری استفاده کنه!!!!(این برای احمدی نژاد اخ بود ها چون چرا که طبق سیاست‌های کلی نظام ابلاغی مقام معظم رهبری، منابع صندوق توسعه ملی نباید صرف کسری بودجه دولت شود. )

یه سئوال از آقای روحانی دارم:" ایا احمدی نژاد هم اینطوری نبود؟!!!!"

یه سئوال هو از اون هایی دارم که صبح تا شب علیه احمدی نژاد سخنرانی می کردند و روزنامه چاپ می کردند :"آیا مرگ خوبه ولی برای همسایه؟؟؟"

============

حواسدون که به بوجه هست؟!!!!

اقتصاددانان داخل و خارج مجلس همیشه نسبت به اینگونه پیشنهادات بودجه‌ای دولت احمدی‌نژاد هشدار می‌دادند و آن را نشانه تمایل دولت به بی‌انضباطی مالی و فرار از نظارت مجلس، می‌خواندند.