سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دست خط ...

نظر

مطمئن هستیم که عنایات شهدای راه خدا شامل حال گروه شده و انشالله تعالی در آینده هم مشمول این عنایات خواهیم بود و خودشون ما رو یاری بدهند که انشالله شرمندشون در اون دنیا نشویم.
(یک مکث چند ثانیه سکوت- یه نیگاه به دنبال جناب مجاهد....) خب یک صلوات ختم کنید.
(هنوز جناب مجاهد رو میان جمع پیدا نفرمودند). مطالب دیگری هم داشتم که خدمتتون عرض کنم ، منتهی فکر میکنم دوستان خسته هستند و مجالی برای ادامه صحبتها نباشد.(هنوز دارند دنبالی حضرتی مجاهد میگردند آ نمیدونم چرا این بچا جوابی به نیگاهی رئیسی بزرگ نمی دند........وااااا خب یکیدون بوگوند شام هنوز آماده نشدس.چقدر تشنه بودیم
 همه گوششون به سخنان جناب مهندس بود)
رئیس بزرگ جناب مهندس فخری
(خب وقتی دیدیند از جایی خبری نیس) ادامه دادند...
دفتر توسعه وبلاگهای دینی، انشالله در سال آینده و سالهای آینده، به لطف خدا و عنایات امام زمان(عج) فعالیتهای روز به روز چشمگیرتر و گسترده تری خواهد داشت. انشالله ما در بهار سال آینده روند عضوگیری رو با شرایطی که اعلام خواهد شد، خواهیم داشت. و دوستداریم که در قالب تشکلهای مختلفی وبلاگی که به شکل تخصصی برقرار می شود را بتونیم  ...
و بتونیم انشالله مثل یک کاروان کوهنوردی که دست همدیگر رو میگیرند و همدیگه رو بالا میکشند، ما هم بتونیم دست همدیگر رو بگیریم و در راستای ارتقاع سطح فکر و اندیشه و سطح فرهنگ و هنر، همدیگر رو کمک کنیم و انشالله بتونیم در میدان عرصه فرهنگی اینترنت که قطعاً یک نبرد و یک کارزار کاملاً جدیست، در اونجا بتونیم جنگجویان خوبی باشیم ، برای امام معصوم خودمون که منتظر ظهورشون هستیم. قطعاً در اون جبهه هم خاکریز هست، قطعاً در اون جبهه هم لشکر و فرماندهی هست، قطعاً در اون جبهه هم مین گذاری هست، انواع و اقسام ادوات هست. چون واقعاً ماهیت جنگ است و دشمن با همه امکانات فرهنگی و رسانه ای خود، در حال هجوم به ماست، از ابعاد مختلف و از این جهت ، این جنگ فوق العاده پیچیده تر است و جنگیدن در این جبهه دشوارتر و نیاز به مجهز بودن، ما فکر میکنیم که اگر کسی خواستار ارزشهای دینی باشد، دوستار دین باشد، دوستار خدا باشد، دوستار فرهنگ اهل بیت باشد و همینطور احساس مسئولیت اجتماعی داشته باشد و فقط به فکر شخص خودش نباشد، بر این باشد که نسبت به خواهران و برادران خودش نسبت به فرزندان خودش که در خانه های دیگران هستند و همه ی اونها مثل فرزندان و خواهران و برادران خودش هستند، احساس مسئولیت اجتماعی می کند.
لازمه اش این است که در این عرصه جنگ مجهز و آماده بشود . عرصه ای که روز به روز سخت تر و دشوارتر میشود و نیاز هرچه بیشتر به تجهیزات.
بیشترین عاملی که ما را تجهیز میکند(البته من کوچکتر از این هستم که حرفی بزنم . من عذر خواهی میکنم. این صحبتها رو از بزرگان و علما یاد گرفتم و دارم در محضر شما بزرگان درس پس میدهم) می فرمایند که مهمترینش تقویت ایمان و اتکال و اعتماد به او و بصیرت نسبت به زمان است. ما در این زمان زندگی میکنیم و باید نسبت به زمانمون هم بصیر باشیم. اگر در عرصه فرهنگ و اینترنت فعال هستیم ، باید بر ابزار هم مسلط باشیم . باید سعی در تقویت قلم داشته باشیم .باید سعی در تقویت آرایه های هنری که میخواهیم بکار ببریم کنیم. ما نباید متنهای ضعیف تحویل بدهیم. متنهای نارسا. این کسر شان است برای کسی که کار ارزشی میخواهد انجام دهد. ما باید متنهای فاخر ، کارهای هنری فاخر ارائه کنیم و این نیاز دارد که خودمون رو تجهیز کنیم به پیشنیازها.
خب معذرت می خوام اگه وقت شما رو گرفتم. ( این دفعه دیگه جلسه رفت به سمت انتقادات و پیشنهادات . چون هنوز هم شام نیومده بود ......)