سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دست خط ...

سلام . عرض ادب و ارادت خدمت همه ی دوستانی که تا حالا از این طرفا سر زدن .

و التماس دعا . اونهم به شدت .

.............

امروز نزدیکای غروب بود و من هنوز از شرکت نزده بودم بیرون . دلم لحظه ای گرفت . از عمق جان سوختم . یک لحظه میخواستم وسط گلزار می نشستم و بر حال زار خودم زار میزدم و التماس دعا  میجستم از محبوبان درگاه الهی . دلم پر کشیده بود به سرای شهدا .........

خواستم دوستی رو همرا کنم و همپا که نشد ......... به هزار و یک دلیل روزمرگی دیگه هم پا نداد که برم .

ولی اینجا نوشتم تا تو دوست عزیزی که ممکنه از اینطرفا رد بشی و سری هم به گلزار شهدا بزنی  ............. اونطرفا که میری یه التماس دعایی هم از من به محضر شریفشون برسون .

ممنون و سپاسگزار .

راستی قرار گذاشته بودم درسهایی رو که گرفتم از اردو اینجا بیان نمایم .:

1- به وقت برسم . تا از تقسیم قنائم جا نمونم .

2- پارتیهام رو کلفت تر از اینها بگیرم تا بیش از این سرم کلاه نره توی بهره مندی از چنین اردویی .

3- به حرف بزرگتر از خودم گوش بدهم تا آدمم حساب کنن .

4- به حرف استاد و سخنران هم گوش بدهم بلکی لابلاش یه حرف به درد بخور هم به گوشم بخوره .

5- زودتر بزنم بچاک تا مسئول اردو حکم نکرده .

 

یا حق