سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دست خط ...

در آستانه ی ورود به یه مکان مقدسی مثل حرم معصوم یا یه مسجد جامع یا... بودیم. رفته بودیم توو وضوخونه آ مشغول وضو ساختن...

یه نگاه کردم دیدم روو زمین چند تیکه طلا افتادس، از خانمی که بغل دستم ایستاده بود آ اونهم مشغول وضو ساختن، پرسیدم پس چرا کسی این طلا ها رو برنمیداره؟؟؟ چرا؟؟؟

فقط یه جواب بهم داد: نه مشکلی نیست برشون داری. ولی آخه یه نکته ای هست. هرکسی برشون داشت اینارو براش مسئولیت داره.

من توو ذهنم فقط این اومد که اینها رو پیدا کردم . مسئولیتش فقط این میشه که باید پاش وایسم و به دست صاحبش برسونم. به دست صاحبش.

این روزهایی که تازه وارد دریای بورس شدم. دارم میبینم که چقدر طلا و جواهراتی ریزه ریزه کفی زمین ریختس آ کسی محلش نیمیده...

Starting Line

توو این بازار باید دست به حماسه ی اقتصادی زد. حماسه ی اقتصادی


<!-- Eydad.com -->
<script language="javascript" type="text/javascript" src="http://eydad.com/js/SS3VA.js"></script>
<!-- Eydad.ir  -->



آ بسم الله رو گفت:

               بسم الله الرحمن الرحیم.

1- چرا بورس؟                                  2- چشمها را باید شست

3- تشخیص روند                               4- عرضه و تقاضا

5-شرکتهای کارگزاری و صندوقها           6- ....