سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دست خط ...

حاج خانوم طوسی زاده فرمودن : همه جا جامعه کبیره و دعای امین الله.

دکتر نوری (تهران تدریس دانشگاه دارن) توصیه های دقیق تری داشتن: دعا, فقط برای فرج دعا کنید, که فرج دعاهای خود شماست. هر جا رسیدین برای ذکرِ شکر, سجده داشته باشین. ال یاسین. دعای مشلول, دعای مجیر . از ابتدای سفر, ذکر صلوات, استغفار, لا اله الا الله ,...
حاج خانوم میرلوحی: نجف که وارد میشین آقا امیرالمونین رو مثل پدر نگاه کنین. سعی کنین با همون نگاه از آقا بگیرین اونچه که میخوایین. به وسعت لطف و کرم هیچ کدوم از معصومین شک نکنین. کوفه را تعجیل به شما تزریق میکنند, سعی کن از عمق مسیر و جو معنوی حاکم بر مسجد کوفه منحرف نشوی.بین الحرمین را سعی کن...
حاج خانوم نغوی: نجف,کربلا , کاظمین, سامرا... اونجا که مشرف میشین ,همه چیز به دلتون برمیگردِد. سعی کنین جوگیر نشین...


حاج آقا نمازی: اللهم عجل لولیک الفرج.  یا حسین...


خــانه ی آخرتــم هست قدمــگاه حبیـــب
بـر سـر سنـگ مــزارم بنویسـید
حســـین 

هـرکـه پرســید چـه دارم دگـر از دار جــهان
همـــه یِ دار و نــدارم بنویسـید
حســـین

هیـــچ شعــری ننویســید به روی کفنــم
با گِـل ِ تربــتِ یـــارم بنویسـید
حســـین

مــن دلــم را ز شکیبــــایی زینـب دارم
همــه یِ صبـر و قـرارم بنویسـید حســـین

....

روزهای اول سفر , سخت بود. سخت. اینکه جو گیر نشم و موقعیت خودم رو گم نکنم. برای من که بار اول بود چشهای تشنه ی خودم رو می خواستم تووی نجف و کربلا و کاظمین و سامرا و... سیراب کنم اولش حاشیه های نسبتا زیادی داشت. ولی شکر بالاخره تونستم نجف غالب بشم به آنچه که باید. اینکه اختیار دلم, چشمم و گوشم و حتی زبانم رو داشته باشم... هنوز هم پایه های این بنا محکم نیست. ولی حداقل میدونم که زیربنای مناسبی خواهد داشت. 

خب سعی میکنم بتونم یه سفرنامه مختصری به یادگار از این سفر پربار و شیرین بنویسم. به فهرست زیر:

     یا زهرا گفتیم و کربلایی شدیم:

*: یاحسین              **: یا زهرا

1: کربلا کربلا ما...

2: ام البنین

3: دریای نجف

4: شب اول

5: وادی السلام     6: آیةالله قاضی طباطبایی    7: مقام امام زمان عج      8: حاج آقا شرکت

9 : مسجد کوفه    10: شیخ محمد کوفی          11: میثم تمار

12: السلام علیک یا امیرالمومنین

13: مسجد سهله   14: نماز

15: یه گپ کامل    16: یا علی گفتیم و عشق آغاز شد    17: فرزندان مسلم

18: بسم الله

19: السلام علیک یا ابالفضل    20: بین الحرمین    21: السلام علیک یا ثارالله

22: زیارت عسل                   23: بوی جوانی    

24: سلام علی ال یاسین       25: ندبه, باروون , خیمه گاه

26: حرم آقام قمر بنی هاشم    27: زیارت جامعه کبیره

28: السلام علی الحسین و...    29: حال و هوای وداع

30: راه و رسم توسل              31: کیفشون همیشه کوک

32: حرم امامان عسگری        33: امام زاده محمد

34: السلام علیک یا موسی بن جعفر              35: السلام علیک یا محمد بن علی , ایهاالجواد

36: شب آخر

37: مولای یا مولای               38: خداحافظی سخت و سلامی گرم

39: دلم هوای کرببلا دارد       40: چهل روز تا محرم

 

 

http://pixbox.ir/images/20131001035236_img_0390.jpg

 

 امام جواد (ع)